Vectran ™ wykonany jest z polimeru ciekłokrystalicznego. W ten sposób powstaje termoplastyczna przędza wielowłóknowa. Dla porównania, ta półkrystaliczna tkanina jest bardziej odporna na przecięcie niż aramid i ma pięciokrotnie większą wytrzymałość na rozciąganie niż stal. Vectran™ Breaker jest lżejszy, bardziej elastyczny i skuteczniejszy w przypadku przecinania , bez wpływu na opór toczenia.
Właściwości toczne mieszanki gumowej opony zależą przede wszystkim od trzech wzajemnie wpływających czynników – przyczepności, oporów toczenia i przebiegu. Dzięki naszej mieszance Black Chili , mieszance bieżnika zawsze opartej na najnowszych badaniach nad polimerami i surowcami, dostarczyliśmy trwałe rozwiązanie dla branży rowerowej. W zależności od zastosowania opony dopasowujemy skład mieszanki pod konkretną dyscyplinę – kolarstwo szosowe, górskie, jazdę na czas czy wyścigi zjazdowe. W przypadku Black Chili zu łączymy specjalne kauczuki syntetyczne ze sprawdzonym kauczukiem naturalnym w wysokowydajne mieszanki bieżnika. Następnie do tych mieszanek dodajemy cząstki sadzy, które z kolei są optymalizowane pod względem kształtu i właściwości powierzchniowych.
Lazer Grip , aby zjednoczyć się z drogą. Laserowo wycinana struktura mikrobieżnika rozciąga się na barku opony, zapewniając doskonałe pokonywanie zakrętów.
Rewolucyjne podejście do jazdy na rowerze. Technologia Active Comfort wbudowana w konstrukcję opony pochłania wibracje i zmiękcza jazdę.
Opona Continental GP 5000 charakteryzuje się następującymi cechami:
Mieliśmy okazję testować opony GP 5000 i możemy potwierdzić deklarowane właściwości.
Średnica koła | |
Średnica koła | 28" |
Skladem Brandýs | True |
Szerokość obudowy | 25 mm |
Patka | Kevlar |
Marka | Continental |
Producent | Continental |
Dobrý den, potřeboval bych tento plášť obout na decathlon ráfek. Rozměr 700*28c nejde. Bylo mi řečeno, že pokud bude 28*622, tak ano. Je tedy v tomto nějaký rozdíl? GP5000 700*28c mám vyzkoušený, že na tento ráfek nedostanu. Za rychlé info předem díky.
Dobrý den, pokud máte na kole silniční ráfek s rozměrem 622, což by měl být, tak by mělo být možné plášť nazout. Může se stát, že vrámci tolerancí bude plášť menší a půjde nazout hůře než obvykle. Ještě býval rozměr 630, ale to je historický rozměr a už se používá velmi z řídka. S pozdravem, Marek Sádovský
Dobry den, aky je odporucany tlak hustenia pre Continental Grand Prix 5000, 700x23C a pre Continental Grand Prix 5000, 700x25C? Dakujem
Dobrý den, maximální tlak je u obou rozměrů 8,5 bar/120 psi. S pozdravem, Marek Sádovský
Dobrý den, rád bych se zeptal na Váš názor, objektivní či subjektivní 😀..... zda zvolit tuto pneu nebo Pirelli P Zero race. Díky, Michal
Dobrý den pane Gramane, trefil jste zrovna dva pláště, které tu vozíme a jsme rozděleni půl na půl mezi Continental a Pirelli, tudíž bude dost těžké Vám odpovědět :) Ani jedním neuděláte krok vedle, u pláště Pirelli je třeba počítat s tím, že bude určitě o něco širší, než je jeho udávaná šířka. Mrzí mě to, ale nejsem schopen to za Vás "rozseknout". S pozdravem, Marek Sádovský
Dobrý deň. Je to varianta clincher alebo tubeless? Ďakujem
Dobrý den,
jedná se o klasický dušový plášť. Tubeless verzi naleznete zde:
https://www.cycology.cz/silnincni-plast-continental-grand-prix-5000-tubeless-ruzne-sirky-p1076596/
Hezký den
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Více informací zde.