Odnowiony (2020) tuleja amortyzatora i system ograniczników FOX Główny punkt styku amortyzatora z konstrukcją ramy został całkowicie przeprojektowany, aby zapewnić wiele korzyści. Niższe tarcie - nowy system zmniejsza tarcie nawet o 50% w porównaniu do oryginalnego systemu dwuczęściowych wkładek Alu i pozwala amortyzatorowi szybciej reagować na wszelkie ruchy konstrukcji tylnego koła Czystość i trwałość - oringi uszczelniające i kołnierze dwuczęściowe tuleje zostały zaprojektowane tak, aby zapobiec przedostawaniu się brudu do układu. W testach laboratoryjnych symulujących brudne, błotniste środowisko trwałość systemu była 10 razy większa w porównaniu do oryginalnego montażu. Montaż bez użycia narzędzi – wszystkie części nowego systemu można łatwo zamontować bez użycia narzędzi. Przepustnice będą dostarczane z pustymi siatkami bez tuleje ślizgowe, które należy zamówić osobno (tuleje ślizgowe są w zestawie nowy system dystansowy) ------------- Przeprojektowany system (2020) Mocowania amortyzatorów FOX kompatybilne ze starszymi i nowymi amortyzatorami, tarcie mniejsze o 50% w porównaniu do istniejącego systemu, uszczelnienie i nawet dziesięciokrotne zwiększenie trwałości (testowane laboratoryjnie) oraz montaż bez użycia narzędzi to główne zalety tego innowacyjnego systemu. W pełni zastępuje oryginalne systemy.
Nowością są wymienne klocki boczne, które doskonale definiują najmniejsze luzy w amortyzatorze. Poprzez ściśnięcie występów na podkładkach dociskowych skrajnych (w imadle ze szczękami aluminiowymi) nastąpi możliwie najściślejsze połączenie montażowe amortyzatora z ramą. Zestaw na jedną stronę amortyzatora.
Więcej w:
https://www.ridefox.com/fox17/help.php?m=bike&id=251#7-piececruswasherhardware
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Více informací zde.